25.12.11

Hoş bir çay sunumu

Geçenki sofradan sonra gidip ilk gördüğüm yerde edindiğim şey cam bir demlik oldu. Artık her akşam cam demliğe atıp çayımızı keyif yapıyoruz eşimle. Hem böylelikle çay için kalkmamış oluyorum..
Evet konuda geçen demlik ve bize sunulan çay şöyle. Yasemin çayı idi. Lezzetliydi ama daha çok şıktı :)


Buarada Portakal agacında çıktıktan sonra "sizi yeni takip ediyoruz,çok beğendik" diye yorumlar aldık. Hem Hatice'ye teşekkür ediyoruz bizi buluşturduğu için. Hem de beğeniler için teşekkür ederiz.

13 yorum:

  1. çok şıkmış gerçekten demlik

    güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. Bu yazin tr deyken ustu cam alti kirmizi bir demlik almistim.. Bunlar yeni cikti sanirim cok guzel.. Gule gule kullanin...

    YanıtlaSil
  3. doğru yorumlar :) ne güzel bir atmosfer buuuuu harika bir sunum ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ben tam bu caydanlilara gore bir cay biliyorum :)

    http://www.numitea.com/products/flowering-tea/

    YanıtlaSil
  5. wouww.. harikaa..
    süs olarak koyarsın ki bunları. bayıldım..

    YanıtlaSil
  6. Kapalicarsi'da satiliyor ;-) Ayni bunun gibi aciyor mu bilmiyorum ama boyle birseyler var!

    YanıtlaSil
  7. Çaydanlık çok tatlı gözüküyor.. Bende istiyorum aynısından :D Güzel bir ambiyans olmuş

    YanıtlaSil
  8. aynısından tefalde gördüm.çok hoş gerçekten

    bu arda sizi mimledim.
    merve ce hatice ikinizden de ayrı ayrı cevap bekliyorum.
    mim için sayfama buyrun

    http://haydimutfaga.blogspot.com/2012/01/merhaba-arkadaslar-beni-mutfak-incisi.html

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. çaydanlığı nereden aldınız çok güzel mum neresinde tam olarak anlamadım :/

    YanıtlaSil
  10. merhaba çaydanlığı nereden aldınız birde o mumu siz mi koydunuz yoksa çaydanlığın kendisinde var mı mum yeri tam anlayamadım modeli birde tepsisi onlara mı ait kusura bakmayın fikir çok hoşuma gitti o yüzden bu kadar sordum :)

    YanıtlaSil
  11. merhaba çaydanlığı nereden aldınız birde o mumu siz mi koydunuz yoksa çaydanlığın kendisinde var mı mum yeri tam anlayamadım modeli birde tepsisi onlara mı ait kusura bakmayın fikir çok hoşuma gitti o yüzden bu kadar sordum :)

    YanıtlaSil
  12. Caydanlik Habitat, isitici da marketten. İsiticinim aynisindan amazon.com'da da var.

    YanıtlaSil
  13. BENDE SİZİ PORTAKAL AĞACI VASITASIYLA TANIDIM VE 3 KABARTMA TOZLU POĞAÇANIZI DENEDİM SİZE DE HATİCE HANIM GİBİ BAŞARILAR DİLİYORUM SİZ BAŞARILI OLUN Kİ BİZ SİZDEN DAHA ÇOK ŞEY ÖĞRENELİM

    YanıtlaSil